9 Ekim 2011 Pazar

KAHVE SOSLU MUHALLEBİ


Bu tatlıyı denerken, kafamda tarifi oluşturmaya başladığım andan başlayarak ortaya çok güzel, hafif vr serinleten bir tatlı olacağına emindim. Yeni bebeğim doğduğunda hiç de yanılmadığımı anladım ve canlarım deneklerimden çok güzel eleştiriler aldım. Hatta sütlü tatlıları genel olarak sevmeyen sevgili eniştem Umut bile çok beğendi. Konu sütlü tatlı olduğu zaman O’nun beğenmesi benim için önemli, çünkü kolay kolay beğenmez... Bu tatlı dayanılmaz Christian Louboutin’lerin gördüğü ilgiyi gördü ve anında tükendi. Mutlaka deneyin derim yani diyoruz biz ailecek.

Malzemeler

·         4 su bardağı light süt

·         4 yemek kaşığı pirinç unu ( Tatlılarda genellikle vanilyalı olanı tercih ediyorum, hayır siz de edin diye söylemiyorum, yalnızca öneri )
·        2 yemek kaşığı nişasta
·         4 yemek kaşığı toz tatlandırıcı

·         3 adet şeftali

·         1 su bardağı kadar Nestle nesfit (Sade olanı lütfen.)

Sos İçin

·         1 paket Nestle lif active light

·         3 yemek kaşığı nişasta

·         3 yemek kaşığı toz tatlandırıcı

Sponsorum Nestle değil, yalnızca denk geldi bilmenizi isterim. Hadi hazırlayalım artık muhteşem louboutinimi. Süt, un, nişasta ve şekeri kısık ateşte muhallabi kıvamına gelene kadar sürekli karıştırarak pişiriyoruz. Piştikten sonra 5 dakika kadar blenderla da karıştırırsak bu louboutini giymeye bile kıyamazsınız belirteyim. Muhallebiyi ıslattığımız borcama döküyoruz ve üzerine küçük küçük doğradığımız şeftalileri yayıyoruz. En üste ise, hafif iri kalacak şekilde robottan geçirdiğimiz nestle nesfiti yerleştirip sos için hazırlıklara başlıyoruz. Nestle lif active light bireysel olarak gerçekten çok başarılı bir ürün olmuş, denemeyeniniz varsa mutlaka deneyin derim. Neyse, 2 su bardağı suya bir paket Nestle lif active light, nişasta ve tatlandırıcıyı ekliyoruz. Kıvamı boza gibi oluncaya kadar pişiriyoruz. Bu lezzetli ve sağlıklı sosu tatlımızın üzerine dökerek, serinlemesi için buzdolabına kaldırıyor ve soğuyunca yanında tarçınla servis yapıyoruz. Biz bunu çok çok sevdik ya siz?
Mesaj var: Fotoğrafta çok net görünmeyen tatlıma haksızlığı ben kendim bizzat yaptım ne yazık ki. Tamamen amatörlüğümün sonucu olan resim için sevgili tatlımdan özür diliyorum !!
by Chef Na


1 yorum:

  1. bizzat tadan biri olarak muhteşem olduğuna garanti verebilirim:)

    YanıtlaSil